Cabdells a la brasa amb favetes confitades, pernil d’ànec i bacallà
INGREDIENTS (per a 4 persones)
4 cabdells d’enciam
40 g de favetes confitades
80 g de bacallà dessalat
8 làmines de magret curat d’ànec
25 g d’all tendre confitat
30 g de tires de pebrot vermell escalivat
20 g de piparras (tipus de bitxo) a rodelles
20 g d’ametlles filades torrades
25 g de tiges de porradell
50 g de vinagre de vi blanc
100 g d’oli d’oliva verge extra
PREPARACIÓ
Obriu els cabdells d’enciam i passeu-los per la brasa perquè quedin lleugerament daurats.
Poseu els cabdells en una plàtera cap per amunt. Rostiu-los al forn uns minuts.
Prepareu una picada amb les favetes, el bacallà, el pernil d’ànec, l’all tendre, les tires de pebrot i les piparras, tot tallat a daus petits. Amaniu-la amb el vinagre, l’oli i el porradell.
Quan els cabdells surtin del forn, tireu-hi la picada de verduretes i bacallà pel damunt i acabeu el plat amb unes làmines d’ametlles torrades.
Utilitzem galetes o cookies al nostre lloc web per donar-vos l’experiència més rellevant a partir de les vostres preferències i de la repetició de visites. En fer clic a Acceptar, consentiu en l’ús de totes les galetes.
Aquest lloc web utilitza galetes o cookies per millorar la vostra experiència mentre navegueu a través del lloc web. Les galetes que es classifiquen com a necessàries s’emmagatzemen en el vostre navegador perquè són essencials per al funcionament bàsic del lloc web. També utilitzem galetes de tercers (o galetes no necessàries) que ens ajuden a analitzar i entendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes galetes són emmagatzemades al vostre navegador només si hi doneu el consentiment. També teniu l’opció de donar-vos-en de baixa, però desactivar algunes d’aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
S’anomenen galetes no necessàries les galetes que no són especialment essencials perquè el lloc web funcioni i que s’utilitzen específicament per recopilar dades personals de l’usuari a través d’analítiques, anuncis i altres continguts incrustats. És obligatori obtenir el consentiment de l’usuari abans d’executar aquestes galetes al lloc web.
Les galetes necessàries són galetes absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i característiques de seguretat del lloc web i no emmagatzemen cap informació personal.